Dienstag, 17. Dezember 2013

I'm back!! And I may need your feedback right now 。^‿^。 (Giveaway etc...)

Good evening, Ladies! ( ´ ▽ ` )ノ

First of all: I'M SO SORRY! ・(/Д`)・ I know I've been gone for sooo long! But I haven't had much time to blog, because some really bad things happend here. My step father broke up with my mom (because he hates me for some reason I still don't understand) and we have to move away now. In about two months I'll have more time to blog, don't worry girls! 。^‿^。


Also: THANK YOU FOR ALL YOUR SUPPORT! (。⌒∇⌒)。As you may know, my blogging skills are still kinda bad and I'm a very inexperienced blogger, so I make many mistakes. But I'm happy about EVERY follower and comment. You give me the power to motivate myself and keep going! Also thanks to every new follower who started reading my blog while I've been busy with my things at home!

So, now I'll come to the part where I need your feedback! It's not like I didn't do anything for my blog all the time, so I prepared some posts (product reviews and hauls) for you (yaaay!). I'll upload those posts as fast as I can (maybe tomorrow, idk). Again, I'm looking forward to your support!

And now I want to know: do you want a (veeeery small) giveaway? I'd like to do one, because soon I'll may can greet my 100th follower! (〜 ̄▽ ̄)〜 Wouldn't that be a good way to celebrate that? I'd like to hear your opinion.

Also, do you like my feminist posts? There wasn't too much feedback about that, so I'd like to know your opinion as well. Do you hate it, like it, or is it just okay with you?

I'm looking forward to hear your oppionion!~

Kommentare:

  1. Ich find es schön das du so Positiv bist.
    Bleib so wie du bist und deine Follower werden sich freuen.
    Ich wünsche dir alles Gute. Ich hoffe auch du ziehst nicht soooo weit weg.

    Lg Kuri <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Awww, vielen vielen Dank! >w<
      Nein, ich ziehe sogar noch näher an Köln! :3

      Löschen
  2. Oh je. Das klingt ja nach einer Menge Stress bei dir zu Hause. Ich hoffe das löst sich dann alles bald auf. Aber es ist auf jeden Fall toll mal wieder was auf deinem Blog zu lesen, denn er gehört nach so kurzer Zeit schon zu meinen Lieblingen. ^^
    Was das Giveaway angeht: Ich bin eh immer pro Giveaway. XD Nein mal ehrlich, ich finde es ist eine schöne Idee um seinen Followern eine kleine Freude zumachen. Ich habe auch zu meinen 100 Followern eins gemacht und gerade läuft noch mein zweites, welches ich zu Weihnachten ganz spontan gemacht habe. ^^
    Ich finde deine feministischen Posts nicht schlimm, im Gegenteil! Ich finde es gut, dass du da so offen schreibst und deine Meinung mit uns teilst. Ich kommentiere zwar nicht immer alles, aber ich lese auf jeden Fall alle Posts aufmerksam. ^^

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wow, VIELEN DANK für dein Feedback! *__* Ich habe mich unglaublich gefreut! Und ich bin extrem geehrt, dass mein Blog zu einen deiner Lieblinge gehört! *A* Immerhin ist dein Blog auch einer meiner Favoriten!! Dann werde ich mich mal um das Giveaway kümmern! >D Und ich schau mal bei deinem vorbei, vielleicht ist es ja noch nicht zu spät! *__*

      Löschen
  3. ah, i'm sorry to hear that, dear. i hope you doing fine by now *hugsss*
    i want more beauty post! :) xx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much! <3 I'll make more of them, that's a promise! :D

      Löschen

Thank you so much for leaving a comment! ♡