Donnerstag, 6. Februar 2014

♡ How my look changed the last 5 years ♡

Good morning, girls! ( ´ ▽ ` )ノ
Today I prepared something interesting about me for you! (*´・v・) It's about how my style changed over the years. The first pictures you can see here were taken when I was 13 cute years old. It's horrible, isn't it? I'm shocked to see how I changed!


Please. Just freaking look at this photo. It is so poorly edited, it's almost embarrassing. I think at this time I kinda tryed to be visual kei or something, I'm not sure myself. (¬‿¬) All I know is that I loooved (and I still do) the colour BLACK.




Here one of my favourite pics. It's one of the the few I don't think of as embarrassing. It's just... kinda cute? I'm not sure what to think of this.


Hm. I didn't really look like a 13 / 14 years old girl. (。´∀`'')ノ 


I think at this time I've been about... 14 or 15 years old? I think it was 14. I turned more into gothic, I'd say. I like this photo, even when it's poorly edited. (★^O^★)



I really want to know when that was. o.0 I'm pretty sure I was 14 to that time. My body was growing very fast, it's almost scary. My boobs just turned from B to E in ONE YEAR. That was a hard time. 


Pink hair, yay! At this time I was 15, sure thing! My hair looked so horrible and was so destroyed, but I loved and still love it. I don't know why. It looked like a mess, but it was PINK! (´∇ノ`*)ノ


This photo was taken last year, when I was 16 years old on Japanday 2013! It was a wooonderful day and I tried to wear Lolita for the first time and just really fucked it up. ( ゚▽゚)/ But I guess I am making slooowly improvements!


This is me now. 17 years old and not wearing (only) black anymore. (^・ω・^ ) I think the me I am now is the best me I've ever had! *thank god I don't look like an emo anymore* 

Kommentare:

  1. Aww, you are really beautiful. Black/dark hair suits you the best I think.
    I recently thought about doing blogging about my "timeline of my looks in the years" also on my blog but you had teh faster pace XD

    AntwortenLöschen
  2. Ist schon krass wie man sich in der Pubertät und dadurch verändert. Der Visual-Kei Stil gefällt mir jetzt auch nicht mehr, aber die anderen Bilder sind aufjedenfall schön =D.

    AntwortenLöschen
  3. du hast dich echt sehr verändert!
    ich finde es schön, dass du von diesem emo/gothic style etwas weg gekommen bist, das steht dir meiner meinung nach auch viel besser! du hast so ein süßes gesicht, da finde ich das ganze schwarz einfach zu hart :)

    ♥♥

    AntwortenLöschen
  4. Haha, das kenne ich :)
    Ich fing aber mehr mit Rock Gedöhns an, dann zu Emo, dann mehr Visu, dann ein wenig Decora, wieder mehr Emo/ Scene, ab und zu Ulzzangversuche...mein Gott es gab nichts auf dieser Welt, das ich nicht versucht hatte :D

    Ich glaube dir würden Pastellharfarben suuper gut stehen. Das Pink ist nämlich echt toll und wenn du deine Haare jetzt erst aufhellst und dann mit Directions oder in extra Läden bzw Internet nach Pastellrosa/ lila or so guckst und überfärbst sähe das mega niedlich aus und würde immernoch zu deinem Style passen :3
    Nur so als Anregung, aber so wie du jetzt aussiehst find ich dich bereits mega hübsch (WAG ES NIE WAS ANDERES ZU SAGEN! Ò.Ó) ♥

    AntwortenLöschen
  5. Du hast wirklich eine krasse Veränderung durchgemacht (ist aber nicht negativ gemeint), aber, wenn ich zurückblicke bin ich auch geschockt darüber, wie ich damals aussah. Im Vergleich zu heute ist das bei mir wirklich schrecklich XD
    Ich find aber, dass du als Jugendliche dennoch sehr süß warst ;-)

    AntwortenLöschen
  6. Hahhahaha that first sentence "Please. Just freaking look at this photo"! <333
    I looooove how you write your posts as if you are really talking to people in real life. But I agree, I think your look now is what suits you best but I also think that the blonde hair (like on the side of your blog) would look stunning on you ^o^ <3

    Lucy Hart <3

    AntwortenLöschen
  7. oyhmygaaaad! So cute! I think all of us were gothic/darks in our past jaja
    I had short hair HORRIBLE! REALLY!

    AntwortenLöschen
  8. I love your dress! You are so beautiful! x)

    macabrefledgling.blogspot.cz
    ✿ Rinako ✿

    AntwortenLöschen
  9. Echt cool. Ich hab auch oft mal überlegt so nen Zeitspiegel zu machen, zumal ich ja auch irgendwie 1000 Haarfarben hatte. XD Muss ich echt mal drüber nachdenken.
    Aber echt krass wie du dich verändert hast. Ich finde das Bild mit den pinken Haaren aber total hübsch. Du siehst da so toll aus. <3

    AntwortenLöschen
  10. coole bilder
    http://testticik.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  11. Es ist echt cool, so eine Entwicklung zu sehen! Und ich will auch pinke Haare, werde mich aber wahrscheinlich nie trauen, weil es ja die Haare kaputt macht ^^

    AntwortenLöschen
  12. Very cool and sweet ^^

    恵美より ♥
    emi-doll.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  13. Ein sehr interessanter Post! Ich finde du sahst im jungen Alter doch schon sehr erwachsen aus. Ich finde deine pinken Haare toll, haha :D Du bist ja noch jung, bin gespannt, was in einigen Jahren so noch alles passiert ^^

    AntwortenLöschen

Thank you so much for leaving a comment! ♡