Samstag, 2. August 2014

♡ Dark Side of Pics Shooting ♡

Hello, everyone! (*^ワ^*)
Today I want to present you some photos of a shooting I looked forward to SO MUCH! (*≧▽≦) It is the shooting with Hans-Ruedi Meier (from Dark Side of Pics). Since I saw his photos I looked up to his work, because I thought they are beautiful and inspiring.


The photo shoot was on Monday, in Cologne. We went into the city and looked for good places to take photos. Again, my waifu Lisa came with me, so I wasn't really nervous. I really liked working with this photographer, because he had many ideas and also gave me enough place to do my own thing. It was a great shooting!





I hope you liked the photos. See you next time! 

Kommentare:

  1. Really beautiful photoshoot *-* I love the places too

    AntwortenLöschen
  2. Great Photoshoot

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  3. Oh, wie toll! Die Fotos von diesem Shooting sind auch sehr schön geworden. :) Am besten gefällt mir aber das erste, das ist so toll sommerlich, fröhlich. ^^

    AntwortenLöschen

  4. Dein Blog gefällt mir sehr gut - Mit freundlichen Grüßen
    http://mintcandy-apple.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  5. Wow, it's so cool that you were able to have a professional photoshoot done! My favourite one is the last photo ^ ^ ⋆✫milkymemoir.blogspot.ca✫⋆

    AntwortenLöschen
  6. guten abend meine liebe /)

    Da blogger nie Deine Posts im Dashboard anzeigt *wein* , half mir googleplus weiter, womit ich, so wie Du, meinen Blog verknüpft habe.

    Deine Fotos sind der Hammer geworden *_*
    Da scheint die Arbeit mit dem "Kameramann" und Dir zu stimmen (es gibt leider echt viele noobs in dieser Branche -o-).
    deine Sedcard ist auch total toll und ansprechend :)
    Darunter sah ich ein Foto, wo Du ein "Bam"-Shirt trägst, welches mir besonders gefiel =3

    Ich wünsche Dir weiterhin viel Erfolg und schöne Momente beim Modeln und das Dir niemand zu nahe kommt! (Vor so etwas hätte ich Angst :S)


    Viele liebe Grüße,
    Yume <3

    AntwortenLöschen
  7. Following you too, dear!
    Let's keep in touch!
    x

    AntwortenLöschen

Thank you so much for leaving a comment! ♡